Wednesday, August 27, 2008

malaysia bosan?

akum fren..
ni aku baru balik dr umah adam.. lepak sane.. ng majid ng topek.. td gi amek sedare kat jln duta..
balik umah takde keje... gile nye bosan...
ape sgt la yg aku wat kat mesia ni.. asik2 futsal.. tu pon kadang2.. kalau dpt men slalu takpe gak..
hari ni dpt berita.. ayah arep meninggal dunia.. pukul 10mlm camtu dpt berita..
takziah untuk arep.. same2 kite sedekah kan alfatihah.. semue pon tumpang sedih..

masuk bulan ni da 2 kali jalan2 gi utara.. penang kedah n perlis..
penang gile best.. lame ak gi.. dah maju..
lepak ng sarip dol kat chalet kat feringgi.. mmg layan tul la... dok tepi beach..tenang gile pikiran ..tak mcm kat ukraine.. serabut.. jadi bangang. bodoh ..sengal semue ade..
nak2 dok seblah katil topek.. makin sengal aku dibuatnye haha.. tapi lawak die tu kenkadang mmg cam shall..

HARI NI HARI AGAK PALING CHIVAIII
sbb aku tersentuh kulit babi... diulangi.. babi!!! tak penah2 pgn babi.. gi pegang babi plakkkk
tuh pon sbb skang ni ade kasut2 selipa yg dorang jual dari kulit babi.. mane la aku prasan taag tu ade tulis pig skin lining.. paling lehenet si majid ng topek.. die nmpk aku pegang selipa kulit babi tu.. bukan nak tegur.. dorang bantai gelak.. korang tanggung la dose... haaha
malasnye nak samak.. tanah bagai... aduiii terpakse...

tp wan botak pon terpegang babi gak.. haha ade geng...:)))))

oi shahril.. watpe? sehat ke.. da makan ke.. sian sharil..
aku ni jenis concern ng kawan2 hahahah... penyayang org nye ..
nak2 sharil da jadik adik angkat aku.. mmg jadik tanggungjawab aku jage die..
hahaha (panas je sharil bace..) keh keh

anyway aku still menunggu mandarin oriental aku...
haram nye zul.. haha

No comments: