Sunday, June 29, 2008

cuti cuti malaysia

wahai kengkawan kat 402... aku da slamat sampai arini... letih cam haram... dah la aku menggelipit angkat bag aku berat2 kat airport tu sbb takleh sampai kl... sbb MAS nye sistem yg bodo tu.... da la kene tido airport more than 10hours.. naik sengal duduk bodoh camtu... nak tido cuak.. takut org cilok bag....
last2 pagi tu kol 9.. dgn keadaan yg lapar ni... terpakse gune 10euro utk makan burger king.. gile tak worth it... mahal gile..
tapi beb... pramugari mas.. mantep2 :)
weh korang semue ape bikin... manjang makan je... tak layan la makan kat mesia.... ek ele ko topek... bangge2 konon wat bbq hahahha... maybe japgi aku gi tesco beli kambing pastu panggang kot? kekekek... hahaha
congrats la korang semue da lepas... botak exam ahad kan.... sian plak member sorang tu... exam last2... pressure tgk kengkawan happy2... tapi takpe botak sure ko lepas nye....
tadi aku bedal 2pinggan nasik + sup ikan + sambal petai udang.... (kencing pon sampai bau petai)
wakakka... anyway... kengkawan semue slamat pulang mesia..

kepade shahril.... ko lek2 ek jage bilik.. kasik ikan makan tau... pump tu nye span.. kene bersihkan... kalau tak nanti tersekat... kalau tak sure camne nak wat... nanti tanye kat edi ... die tau... hehehe

slamat berjumpe kat mesia
jom futsal beramai2...

0173864006 ni no aku kat mesia.... gile cun kan no ni... aku abes dekat 2-3 ribu... huhuh

nak tido la.... tenang.. spain menang... yeee haaaaa

No comments: