Sunday, June 22, 2008

Exam n Life

exam exam exam... tak abes2 ng exam...

dak2 lain 6th year dah grad jadik doc.... dak2 4th year dah balik mesia... dak2 3rd year lepak gaban sebab exam dorang mmg dah lame nak balik...
tinggal kiteorg 5th year + sorang 4thyear russian medium (get a life hehe...) lom abes2 lagi exam...
si topek ade exam pediatic lg....dgr cite senang... tapi last2 tau susah... ( aku ng zam da lepas uhu amin) si wan botak pressure sbb exam surgery die esok... byk bende kene bace n ingat cam haram... tapi surgery senang kot.... si zul exam psycho .... die takyah bace pon pasal exam ni.. sbb die sendiri da saiko.. eeehhe takde la... sbb die mmg nak jadik psychiatrist... kalau agak2 nanti gile ke sengal ke.. dtg la jumpe dr.zulfahimi... tapi ape2 pon sure lepas nye exam saiko tu....lom tgk lagi buku teks psycho die.... lagi besar dari buku surgery... bayangkan la banyak gile penyakit pasal gile2 ni....

euro euro euro...
adoyaiii...satu lagi dugaan... dah la tiap2 ari match best... camne nak bace.. kalau buku kat tangan mate kat tv? holland plak dah out... hangin tol.... russia lak menang... sengal tol la... pastu dah la keeper russian tu wat perangai `bliyat ` dorang atas padang... gado ng defender sendiri... bapak la typical!

lapaaa lapaaaaaaaa..
hari2 lapa.... semue sebok study... hari ni semue cam malas nak masak... tapi dah tak tahan sangat kiteorg org masak mee express goreng cincai janji kenyang... si wan botak yg pressure , dgn pressure nye buat jagung manis... tah ape kene tah... pastu 'ish aku rase perut aku cam da besar balik sebab makan jagung, rase mual2 dooo' kakakkkakakakak agak tak logik... kan kan kan..

aku ng zam nak exam surgery selase ni... huhu banyak gedabai nak bace... celah mane nak absorb pon aku tatau.. masing2 otak dah sengal... hard disk aku ni dah penuh la dol... mane leh masuk lagi.... penyelesaian masalah - isap okok.... tak berkesan jugak.... gi basuh baju... tak jalan gak... otak still sengal... gi jogging..... balik jog pon sengal lagi... masak mee... perut dah kenyang.... tgk euro plak... last2... haram satu ape pon tak study arini... arap2 mate aku leh terbeliak japgi.. nak taknak kene bace gak dol...
kang nak jawap ape depan prof.....

anyway Obstetric n gynecology sux... bukan subject tu.. tapi examiner yg pilih bulu.... kasi mark bagus2 kat pompuan je... haram sadis....tak unfair lansung.... bak kate shahril.... (god demmit dlm suare yg agak ayu) kih kih kih....

sharil dah lari gi umah duee... sbb kat sane masak ayam tandoori kot... kiteorg makan mee je... mane shahril layan... hehehe main selambe aku tabur fitnah.... janji ko bahagie sharil oii..

anyway congrats kat dak2 6th year , especially dak2 605 yg geng ng kiteorg..... dorang semue nanti jadik doc... lepas ni turn kiteorg lak next year... tak saba dol...

dah la... maleh aku nak tulis... @#@$ tol.. penat ar nak tulis panjang2.. ingat aku ni journalist ke? book writer ke... agak2 la kot ye pon.... nak tulis panjang2 gi dok seblah a samad said la....

ok ape aku merapu ni... baik aku cau dulu sebelum aku tertulis prangai2 tak senonon dak2 bilik ni...

calo bete calo...
putaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sed

No comments: