Saturday, June 21, 2008

sesi perkenalan...

Emmm.. sebenanya tgh xde keje.. walopun sebenarnya exam x abes lagi, tp aku dah malas nak baca.. byk sgt exam, smpai aku rase exam ni x abes2.. abes 1 ade lg 1 pastu 1 lagi.. aku dulu mase kecik2 ade gak brangan nak tulis novel.. haha bapakla poyo.. zaman kanak2.. ala2 “blues tuk aku” la.. tp skang dah besa rase bapak la sengal kan cita2 aku tu… tp xperla, nak sedapkan hati aku aku tulis la blog ni.. sebenanya aku nak wat blog ni tuk mmbe2.. arini giliran aku, esok lusa diorg plak yg tulis.. kang dah tua2 leh baca blk kenangan lame2..

Okla mula cite la ehh.. pasal bilik ni.. sejarah dlu2 la… asal2 nya blk ni, blk yazid, arep n monyot.. pastu time tu aku n majid duk merempat sini.. biase aaa aku n majid.. merempat je dr dulu..haha.. pastu thn lpas tu.. sume kua blk ni.. masing2 duk kvartira.. time tu mmg musim kot.. sume la nak duk lua.. budget Europe habis la.. haha yo yo oo jee… at last sume masuk bilik blk… haa lupe plak pae pun duk blk ni gak dlu.. pastu die chow g kvartira gak tp die xblk2 dah.. pergi meninggalkan kami tanpe berita…

Okla tu cite dlu.. skang ni yg dok blk ni.. aku (topek), yazid, wan botak, zul Russian, zam, n sharil la kadang2 bila die xperlukan awek die… hahaha…arep dah kawen dok ngn bini die, monyot plak blah dok ngn edie… bapak la ramai kan dok blk ni.. tp camni la baru happening.. tp yg agak x happening, bapakla bsepah blk ni.. kalo kemas pun xsmpai sehari kembali ke keadaan asal… biasela org bujang… ehh jup.. ade lg sorg dah join “brotherhood” kitorangà wan kecik.. heh

Sebenanya aku nak mandi ni.. tp air bapakla sejuk.. bangang btolla negara ni.. kalo air biase xper gak.. ni bantai air ais tu.. bapak kejang badan aku mandi.. siol btol.. nak g exam pun xmandi.. jirus2 jela badan sket2.. basuh2 ketiak sket.. pkai perfume n g exam.. tula salah 1 tips dak blk ni nk g exam.. tp kadang2 mandi la gk kan.. haha… kang xde plak org nak dkat ngn aku…

Emm arini dak2 6th year abes exam.. bapakla best diorg dah jadi doc.. kitorg ni sethn lg.. hai.. bile la bole abes blaja ni.. bpk la bosan name “student”.. xnmpak matang la.. hahaha... emm kitorg ade 2 exam lagi ni nak mnjadi plajar 6th yer.. haha bapak la happening sial jd final year student.. bapak senior.. bole la bantai budak thn dpn..wahahha… aku ingat nak bantai padel la.. bia die kurus sket.. huhuhu

Okla dah la.. cukupla sekadar mukadimah..haha bapakla panjang mukadimah.. juz nak mmpromote dak2 blk ni.. snang sket dapat aweks.. ahahah…ok2.. tgn aku dah lenguh… bia dak2 len lak smbung… chow bebeh..

-topx-

1 comment:

eonevi said...

salam..ni wan kecik nih.hari ni giliran aku tp aku xtau camne nk gn blog nih.buta internet la.ajar dl la.aku ni quick learner xde hal nye.tp klu xdiajar aku mmg sengal bangat.apa2 pon,woi korg blk mesia cepat.aku bosan abes ni.